FAQ – najczęściej zadawane pytania
Czy jest możliwość rezerwacji roślin?
Od momentu złożenia zamówienia klient ma 3 dni(robocze) na dokonanie płatności. Po tym czasie zamówienie jest automatycznie anulowane.
W jakie dni są wysyłane paczki ?
Paczki są wysyłane od poniedziałku do środy. Nie chcemy aby roślinki utknęły gdzieś na trasie i siedziały w kartonie przez weekend dlatego środa jest ostatnim dniem tygodnia , w którym nadawane są paczki.
Jaki jest koszt wysyłki?
Dbamy aby nasi zieloni podopieczni czuli się dobrze w transporcie i nie ucierpieli w związku z niskimi temperaturami dlatego staramy się aby rośliny były dobrze zabezpieczone przed chłodem. Używamy filcowych ocieplaczy, foli bąbelkowej, papieru oraz wkładamy do kartonu ogrzewacz .
Koszt wysyłki (w okresie zimowym) do paczkomatu to 21zł. Koszt wysyłki kurierem to 24zł. Przesyłka za pobraniem (kurier) to 28zł.
Jak często na sklepie pojawiają się nowości?
Dostawy roślin są bardzo często, zazwyczaj 2-3 razy w tygodniu. Nowości od razu pokazywane są na sklepie.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe,
- płatność za pobraniem,
- płatność elektroniczna (Blik).
Co to są kupony rabatowe?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.