FAQ – Najczęściej zadawane pytania

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Czy jest możliwość rezerwacji roślin?

Od momentu złożenia zamówienia klient ma 3 dni(robocze) na dokonanie płatności. Po tym czasie zamówienie jest automatycznie anulowane.

W jakie dni są wysyłane paczki ?

Paczki są wysyłane od poniedziałku do środy. Nie chcemy aby roślinki utknęły gdzieś na trasie i siedziały w kartonie przez weekend dlatego środa jest ostatnim dniem tygodnia , w którym nadawane są paczki.

Jaki jest koszt wysyłki?

Dbamy aby nasi zieloni podopieczni czuli się dobrze w transporcie i nie ucierpieli w związku z niskimi temperaturami dlatego staramy się aby rośliny były dobrze zabezpieczone przed chłodem. Używamy filcowych ocieplaczy, foli bąbelkowej, papieru oraz wkładamy do kartonu ogrzewacz .

Koszt wysyłki do paczkomatu to 17zł. Koszt wysyłki kurierem to 20zł. 

Jak często na sklepie pojawiają się nowości?

Dostawy roślin są bardzo często, zazwyczaj 2-3 razy w tygodniu. Nowości od razu pokazywane są na sklepie.

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (Blik).

Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Odbiór osobisty jest możliwy w naszym sklepie stacjonarnym Roślinne Maluszki. 43-227 Miedźna k/Pszczyny ul. Pszczyńska 1

 

Udostępnij ten post