FAQ – najczęściej zadawane pytania
Czy jest możliwość rezerwacji roślin?
Od momentu złożenia zamówienia klient ma 3 dni(robocze) na dokonanie płatności. Po tym czasie zamówienie jest automatycznie anulowane.
W jakie dni są wysyłane paczki ?
Paczki są wysyłane od poniedziałku do środy. Nie chcemy aby roślinki utknęły gdzieś na trasie i siedziały w kartonie przez weekend dlatego środa jest ostatnim dniem tygodnia , w którym nadawane są paczki.
Jaki jest koszt wysyłki?
Dbamy aby nasi zieloni podopieczni czuli się dobrze w transporcie i nie ucierpieli w związku z niskimi temperaturami dlatego staramy się aby rośliny były dobrze zabezpieczone przed chłodem. Używamy filcowych ocieplaczy, foli bąbelkowej, papieru oraz wkładamy do kartonu ogrzewacz .
Koszt wysyłki do paczkomatu to 17zł. Koszt wysyłki kurierem to 20zł.
Jak często na sklepie pojawiają się nowości?
Dostawy roślin są bardzo często, zazwyczaj 2-3 razy w tygodniu. Nowości od razu pokazywane są na sklepie.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe,
- płatność za pobraniem,
- płatność elektroniczna (Blik).
Co to są kupony rabatowe?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Odbiór osobisty jest możliwy w naszym sklepie stacjonarnym Roślinne Maluszki. 43-227 Miedźna k/Pszczyny ul. Pszczyńska 1